معرفی جدیدترین ها بازار

  • ۰
  • ۰

مشاوره سرمایه گذاری در زمینه های مختلف، برای حفظ ارزش سرمایه و ایجاد درامد انجام می شود.

بازده سرمایه گذاری در بازار های مالی  ارتباط مستقیم با تخصص دارد؛ هرچه تخصص بیشتری داشته باشید در سرمایه گذاری های خود موفق تر خواهید بود.

فرض کنید که شما سرمایه گذاری را به چشم شغل اول خود نگاه نمیکنید و وقت کافی برای این کار ندارید. چگونه سرمایه خود را از نرخ تورم موجود حفظ میکنید؟

به این مثالها توجه کنید:

شما زمانی که بیمار میشوید اولین اقدام شما رفتن به پیش دکتر خواهد بود؛ چرا که شما اطلاعات کافی از بیماری و نشانه ها و راه های درمانش ندارید.

یا مثلا زمانی که ماشین شما خراب میشود شما نزد تعمیرکار میروید. چراکه علم تعمیر ماشین را ندارید.

افرادی که علم کافی برای سرمایه گذاری ندارند هم میتوانند نزد مشاوره سرمایه گذار بروند. 

مشاور سرمایه گذاری شخص یا شرکتی است که مجوز های لازم برای مشاوره دادن و راهنمایی افراد را دارد. اکثر این افراد یا شرکت ها تیم تحلیل بازار ها دارند و به دقت قیمت ها و روند حرکتی بازار ها را زیر نظر میگیرند.

مشاور سرمایه گذاری در زمینه طلا، بورس، مسکن، ارز و ... انجام میشود. یکی از مهمترین نکته های مشاور سرمایه گذاری اعتبار و عملکرد مشاور است.

چگونه به یک مشاوره سرمایه گذاری اعتماد میکنید، ان هم زمانی که از هر سه عملکرد قبلی او یکی به خطا رفته؟

در صورتی که تصمیم به مشاوره گرفتن در زمینه سرمایه گذاری از شخص یا سازمانی گرفتید، اولین قدمی که برمیدارید باید اطلاع از عملکرد مشاور در گذشته باشد.

زمانی که به عملکرد مشاوری اعتماد کردید میتوانید به منظور مشاوره در رابطه ی خرید و فروش سهام، طلا، مسکن و ... با او هماهنگ کنید.

  • ۹۹/۰۹/۰۹
  • سفر سفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی